Veelgestelde vragen

Onze diensten draaien in Europese Data-Centers.
Voor meer info, klik hier.

In principe worden alle hedendaagse apparaten ondersteund. Let wel dat de apparaten de juiste protocollen ondersteunen die worden beschreven bij de desbetreffende dienst. En zorg ervoor dat altijd de laatste versie is geïnstalleerd.

De meeste diensten zijn maandelijks opzegbaar. Tenzij anders in het contract is vastgesteld. Opzeggingen kunnen alleen schriftelijk of per e-mail gedaan worden. U ontvangt dan ook een bevestiging en de datum van opzegging.

Onze diensten worden gemonitord, zodat wij snel op de hoogte zijn als er een dienst is  uitgevallen. Als er een dienst is uitgevallen, kunt u op het Platform Status pagina de huidige stand van zaken vinden.

Mocht er niets staan dat er een dienst is uitgevallen, maar u ondervindt toch problemen, neem dan contact op met onze helpdesk.

HOE KUNNEN WE
U HELPEN?

Komt u er niet uit of staat u vraag er niet bij?
Klik dan op onderstaande knop.